Strony

10.09.2011

Piórnik



12 komentarzy:

  1. A jakby dodać jeszcze trochę w niego życia-koloru?

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt właśnie miał być taki 'mdławy', chciałam same kontury ;) Poza tym zdjęcie jakieś takie spłaszczone wyszło, a w realu ludki są wyraźniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne... Po prostu BOSKIE!!!
    Ty umiesz wszystko...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.mydlo-i-powidlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, gdzieś dorwała taki drewniany piórnik?
    A wykonanie mi się podoba, zostawiłabym tak jak jest. Mam tylko nadzieję, że jakoś to utrwaliłaś, bo szkoda by było gdyby się pościerały takie rysuneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piórnik jest z miejscowego sklepiku dla dekupażystów. Utrwaliłam chyba pięcioma warstwami lakieru, ale specjalnie pokazuję go teraz, bo pewnie za miesiąc będzie już trochę bardziej zmasakrowany ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ja się przymierzam żeby zrobić taki drewniany zdobiony decoupage ale zanim ja się za coś zabiorę to mnie nowy rok zastanie :) Zwłaszcza, że od jakiegoś czasu opowiadanie piszę. Jeśli masz ochotę to zapraszam http://www.melodie-duszy.blog.onet.pl/ szukam opinii kogoś kto sam nie pisze bo wtedy wiadomo, że prawdę powie, anie będzie słodzić żeby jemu też piękny komentarz wstawić XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Te rysunki są świetne! Takie piórniki mają w sobie klimat a później miło przypominają te chwile spędzone w szkole :) :) Też zawsze kupowałam sobie "czysty" piórnik, bez nadruków i zapełniałam go w miarę upływu czasu rysunkami, tekstami, cytatami, i ściągami ;)

    Chciałam również zaprosić na forum Szkatułka Pełna Cudów. Jest to forum o szerokiej tematyce hand-made. Myślę, że zainteresuje Cię i znajdziesz tam swoje miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny!
    Też mam drewniany piórnik :)

    Zapraszam:
    http://szary-zamek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Korna, juz myslalam ze nie nic nie zaskoczy, jestes wspaniała, Twoje prace są świetne! dodaje Twoj blog do ulubionych!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...