Strony

18.09.2011

Zawieszki












11 komentarzy:

  1. haha! Pierwsza :) Królik? tak mi się wydaje że to królik :) super, ale jak dla mnie strasznie makabrycznie. Podziwiam za cierpliwość przy wykonaniu wierzy... nawet sobie nie wyobrażam jak Ty to mogłaś tak dokładnie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. zarąbiste te Twoje dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej:3 Taką przywieszkę mogłabym mieć:P Oj makabryczne od razu:D Troszkę inne ale fajne!;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta wieża pięknie by wyglądała jako naszyjnik ;> Mmm.... Boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ,, Wieża Eiffla w kapslu na perłowym tle plus koronkowa kokardka " ... Niesamowite . Strasznie podobają mi się Twoje prace ;) Skąd bierzesz pomysły na takie wspaniałe rzeczy ; > ?

    OdpowiedzUsuń
  6. natsUu: z życia :)
    Wszystkim bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomimo że tego nie sprzedajesz i do tego nie jesteś z PAryża twoja praca i tak jest milion razy lepsza i bardziej przypomina to miasto niż jakieś plastikowe wieże Eiffla i torebki od Murzynów...
    :3 Jak zawsze śliczne. I zjechane maskotki są lepsze niż niezjechane maskotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te prace są Genialne!!! Wchodziłam na Twojego wcześniejszego bloga - jestem pod wrażeniem! Brak mi słów, zwłaszcza do tej tacy do tary jabłkowej... Chciałabym nauczyć się robić takie rzeczy - mam zdolności, ale nie posiadam jeszcze materiałów =) Pozdrawiam(www.chiara288.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. co za cuuuda!!! jestem w ogromnym szoku!! oczywiście takim pozytywnym:) dawno nie widziałam tak oryginalnych i ciekawych prac! zawieszki wykonane z kapsli-genialne, zjechane przytulanki, trampki.. po prostu SUPER!! podziwiam talent, cierpliwość, dokładność i serdecznie pozdrawiam:)
    cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga na pingerze;)
    http://prosta.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowitości tworzysz...genialne...

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje wszystkie prace są niesamowite widać ze kochasz to co robisz i robis zto bardzo bardzo profesjonalnie :) dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie na oba blogi

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...